Akár a mi autónk is lehetne -Suzuki SCross GL+
Majdnem minden terepre tökéletes választás a Suzuki SX4 S-Cross!
olvass továbbMajdnem minden terepre tökéletes választás a Suzuki SX4 S-Cross!
olvass továbbElektromos autó a Motorhangon? Igen, mert az elektromotornak is van hangja. A Zoe-nak ráadásul mesterségesen is generáltak egyet, egészen 30km/h-ig. Szerencsére (mert kifejezetten idegesítő hangról beszélünk) kikapcsolható.
olvass továbbVannak dolgok, amik nem változnak. A rendszerváltást követően a legnépszerűbb autó volt a piacon, az úgynevezett „a mi autónk” és most, hogy már a Vitara és az S-Cross a miénk, mégsem veszített abból a vonzerőből, amit sokan szerettek benne. Sőt erre az alapra tett rá jó pár lapáttal a Suzuki.
olvass továbbSzinte a világ valamennyi pontján kapható, sőt még a neve is azonos minden országban. Az egyik legmegosztóbb formavilágú autó, ami jelenleg fut az utakon. Európában a 6. legnépszerűbb kompakt kategóriájú SUV, amelyből a gyártás kezdete óta évente több mint 100e darab talál gazdára. Igen, ez a C-HR.
olvass továbbKicsit lehet elcsépelt a szó manapság, de az új Ford Puma egyszerűen MENŐ! Kell és fogok is írni a menetteljesítményről, motorról és pár technikai paraméterről. De most komolyan, nem ez az első szempont, amikor autót veszünk, hanem a forma és a megjelenés. Meg kell, hogy testesítse a vágyainkat hisz az autó nem utolsó sorban egy önkifejező eszköz.
olvass továbbAz autós újságíró előnye, hogy a home office számára az autó belseje. Ott van az otthona, ott van az irodája. Az irodák persze gyorsan cserélődnek, ritkán tart tovább egy hétnél. Aztán jön a következő „office”. Vannak jó hetek és vannak kevésbé jók. De egy biztos, az autózás, ha éppen a cél csak az utazás, semmit nem ront a vírushelyzeten.
olvass továbbA 2015-ben megjelent, harmadik generációs Škoda Superb egyébként is minden igényt kielégítő, remek formavilágú autóként indult hódító útjára, azonban tudjuk jól, hogy a megjelenésen - legyen szó emberekről és divatról, vagy éppen esetünkben autókról - mindig van mit csiszolni és tökéletesíteni.
olvass továbbA mai időkben mi másról lehetne beszélni, mint arról, hogy a legfontosabb a biztonság. A saját, a gyermekeink, a családunk és a környezetünk biztonsága. Felelősek vagyunk magunkért és másokért. Erről szól a Volvo.
olvass továbbVezettem már nagyobbat, szebbet, gyorsabbat, kényelmesebbet. De nem ez a kérdés, hiszen mindig minden fokozható. Ennél sokkal izgalmasabb kérdés, hogy mennyi pénzért, mit kapunk. A Vitara pedig kellőképpen szép, kényelmes, jól megy és a méretei is ideálisak.
olvass továbbA Peugeot (PSA) tulajdonlás előtti utolsó szériás Opel Astrát próbáltuk ki az elmúlt napokban. Nemcsak karosszériájában ez az utolsó GM forma, hanem a motorja is még az Opel érában lett tervezve. Vajon egy nagyon hosszú történetnek, amely F betűvel kezdődött 1991-ben Szentgotthárdon, milyen lett a K betűs még 100% Opelként az utolsó felvonása? Az mindenesetre biztos, hogy 6 betűs a sorrend, 5 széria (mivel az I kimaradt) és közel 30 esztendő története rejlik ebben a típusban.
olvass továbbAzt hiszem senkinek nem kell bemutatni sem a Suzuki márkát, sem annak magyarországi történetét. Szinte a rendszerváltás óta az életünk és közlekedésünk szoros részese minden Suzuki. Kezdetben a Swift modellek készültek Esztergomban, majd egyre több, nagyobb modellek kerültek le a hazai gyártószalagról.
olvass továbbA hatodik generációs Daily faceliftes verzióját teszteltük az elmúlt napokban. Az Iveco úgy készítette el az új Dailyt is, hogy hű maradjon az 1978 óta piacon lévő elődjeihez, miközben képes arra, hogy méretei ellenére egyes személyautókat meghazudtoló kényelemmel és menetdinamikával rendelkezzen.
olvass továbbPeugeot 508 második alkalommal jelent meg ilyen néven, miután az új névadási stratégia szerint a generációk száma növekszik, nem pedig a kategória (2-es, 3-as, 5-ös) mögötti szám, mint azt sok éven át megszokhattuk. Pontosan két éve 2018-ban mutatták be ezt a szériát a genfi autószalonon 5 ajtós és kombi változatban. Utóbbi az angol station wagon rövidítése alapján, SW jelzést kapott.
olvass továbbA Crossland X az első olyan terméke az Opelnek, amely már a PSA (Peugeot/Citroen) fennhatósága alatt készült. Tehát mondhatjuk azt, hogy nagyon közeli rokonságban van a kis Opel crossover a Peugeot 2008-cal és a Citroen C3 Aircrossal. Viszont ez a rokonság csak papíron létezik, látványra és érzésre maradt minden hamisítatlan Opel.
olvass továbbGyakorlatilag már a csapból is az folyik, hogy tegyük le a voksunkat a SUV-ok mellett, amelyeknek kétségtelenül számtalan előnyük van, de vajon milyen alternatívák vannak, ha mi mégis valami mást szeretnénk választani? Nos, a Volkswagen Passat Alltrack válasz lehet azok imáira, akik nem szeretnének SUV-val járni, mégis szeretnék élvezni a kategória előnyeit.
olvass továbbElismerem, súlyos hiba volt azt gondolni, hogy semmivel sem lesz különb az új ötödik generációs CR-V, mint az elődje. Csak a külsőről ítéltem meg, amely sziluettjében nagyon hasonlít az elődjéhez. De tévedtem. Nagyot. Mert ez az autó valami annyira csodás és olyan minőségi fejlődésen ment keresztül, hogy nehezen találok rá szavakat.
olvass továbbNagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.
olvass továbbRengetegszer említettem már, hogy a Kia az elmúlt években töretlen fejlődésen ment keresztül. A most kipróbált Kia Rio negyedik generációs modellje is ezt tükrözi.
olvass továbbHa olyan autót keresünk, amely divatos, megbízható, olcsó fenntartású, modern technikát rejt magában, zöld rendszámot kaphat, hosszú útra is elindulhatunk vele, mert nem vagyunk kitéve annak, hogy találunk-e elektromos töltőt és mindamellett kényelmes családi autó, amelynek az ára is elérhető, akkor nem sok autó közül választhatunk. Az egyik lehetséges megoldás a Niro Plug-in.
olvass továbbSokan támadják a bajor márkát azzal, hogy azáltal, hogy keresztben építi be a motort és elhagyta a hátsókerék hajtást az új egyesben, már nem is valódi BMW érzést kínál. Úgy gondolom, hogy ez tévedés. A technika más, de az érzés maradt.
olvass tovább